lørdag 26. november 2011

Advent

Etter jeg begynnte å jobbe fulltid etter mammapermisjon har jeg ikke fått tid til å blogge, men jeg har veldig lyst til å komme i gang igjen. Det blir lite tid til annet en jobb, jobb hjemme (husarbeid) og lillejenta. Noen som kjenner seg igjen?

Så er det første søndag i advent i morgen og jula nærmer seg med stormskritt, jeg er i gang med lillejentas første adventskalender og skal straks henge opp julestjerna i vinduet.
I morgen kommer det en journalist som skal lage reportasje om oss og huset vårt. Det blir spennende å se hvordan resultatet blir.
So long:)
Jeg har forresten bloggen min på bloggurat.no,  http://bloggurat.net/minblogg/registrere/74b0fe47344139f16ed46133324a098750f8fc9a

2 kommentarer:

  1. Skal prøve med litt adventspynting her i huset og. Her blir det spennende meg adventskalender for meg også, for tanta til Trym lager den, så lager jeg til niesen min. Hvem skal skrive om huset deres? Og du...vi må nesten få til å treffes snart! :-)

    SvarSlett
  2. Andøyposten skal ha en reportsdje i forbindelse med et boligbilag eller noe sånt, hun som har vært her heter Mette.
    Ja, jeg har kjempeløyst til å møtes har jo ikke sett lillegutten enda.
    Dere er hjertelig velkommen til oss neste helg, eller vi kan komme til dere en helg, alt etter hva som passer best for dere.
    :)

    SvarSlett