søndag 6. mars 2011

Med blanke ark og fargestifter til.


Endelig kunne vi flytte hjem til huset vårt etter en lang renoveringsperiode. I tre måneder har jeg og min lille familie bodd i mamma og pappas kjellerleilighet, mens blandt annet kjøkkenet har blitt totalt fornyet.
Nå gjelder det å lage et system i sakene, finne de rette skuffer og skap til saker og ting.


 Sånn ble det til slutt. Her trengs det bare litt farger.


Deilig å være hjemme igjen. Nå er det bare å glede seg til vår, det skal bli så fint så når huset får seg noen strøk med hvitmaling!
Det er forresten lenge siden sist værrapport. Det har vært en lang periode nå med sørvestkuling og regn. Mesteparten av snøen ble borte og vinden var sterk i flere dager. Nå har det blitt kaldere og det har kommet litt snø, men fortsatt er det sterk vind og ganske utrivelig. Gleder meg veldig til roligere vær med litt sol!

4 kommentarer:

  1. gleder meg veldig til å få se hvordan dere har fått det. Ser i alle fall fint ut på bildene! Her har vi hatt en runde med sykdom etter barnehage- og jobbstart. Håper vi blir HELT friske nå.

    SvarSlett
  2. Gleder meg velig til å se hvordan det ser ut. Så artig at du tar bilder og legger ut i bloggen:-)

    SvarSlett
  3. ser veldig bra ut:) tror det blir veldig bra:) Håper alt er bra med deg.

    SvarSlett
  4. Wow!!!! Gratulerer, det er superlekkert!

    SvarSlett