lørdag 15. januar 2011

Endelig på ski


I dag fikk jeg endelig muligheten til å ta på skiene og gå meg en liten tur innover dalen (Bødalen som ligger ovenfor huset vårt). Jeg er så heldig at jeg kan bare gå rett ut døra, ta på skiene og gå rett ut i naturen.
I dag så jeg tett i tett med dyrespor, særlig harespor, men også elg, rev og røyskatt. Så det tyder på at det er stor aktivitet der ute.
Vi kan enda ikke se sola der jeg bor, men i dag skinte den så vidt på fjelltoppene i noen få minutter, oppmuntrende! Det er nøyaktig en uke til sola skinner på huset mitt, viss det er skyfritt på sørhimmelen.


Neste skitur har jeg tenkt å ha med min lille datter på 9 måneder med i pulk. Jeg håper hun kommer til å trives i pulken, da kan det bli mange skiturer videre utover vinter og vår.

1 kommentar:

  1. Oi..

    Skule gjerne væert med , men noen må jo holde forte.
    Jeg og jenta vår blir med neste gang:)

    Fikk jo banka 8 kg fiskekaker mens du var på tur.

    SvarSlett